hemmaträning

Jag fick ett litet sug för att träna. Det är dock svårt att komma iväg och träna när man är ensam hemma med bebis. Så därför fick det bli hemmaträning. Jag tog fram yogamattan, mina 2kg och 4kg hantlar och körde ett pass på ca 20 minuter. Mage, biceps, triceps och avslutade med några squats.
 
det blir inte mycket mer fancy än så här, haha.
 
Shit vad svag man är i sina muskler. Inte nog med att ens kondition är som bortblåst, även styrkan är borta. Det enda jag vill är att hitta tillbaka till träningen ordentligt och träna hårt. Det är i och för sig väldigt svårt eftersom jag inte kan köra all typ av träning förrän kroppen återhämtat sig helt. ALL DENNA VÄNTAN!
 
Jag är faktiskt smått sugen på att gå på något pass imorgon, men jag avvaktar med att boka. Man vet inte hur dagen på jobbet ser ut, hur trött jag är efter jobbet eller vad som händer när jag kommer hem. Men jag ska absolut försöka komma iväg. Det hade varit härligt. Men som sagt så bokas inget. 
 

Kommentera här: