en video

Jag satt och kollade igenom lite bilder och filmer som jag lagt över från mobilen till datorn, och fick då den briljanta idén att klippa ihop en del av alla videos jag filmat på Eileen till en och samma video. Lite som "Eileens första år". Nu är det ju bara Eileens första tre månader, men det var bara filmer under 2017 som jag satte ihop.
 
Jag kommer dock inte dela med mig av filmen även om jag skulle vilja, men vissa klipp hör inte hemma på internet (typ när hon badar osv). Jag har mest klippt ihop den för våran skull och för Eileens skull så hon kan se den i framtiden. Det var pilligt, men jag blev nöjd.
 
André ska få se den när han kommer hem. Hoppas han också gillar den ♥
 
 
Tänk att jag fått ner tre månader på strax över 15 minuter. Jag använde mig dock bara av filmerna, inga bilder. Hade jag gjort det hade det blivit ett evighetsarbete, haha. Har så många fina bilder på vår tös.

Kommentera här: