bodypump

STOPPA PRESSARNA OCH HÅLL I HATTEN!
IKVÄLL HAR JAG TRÄNAT BODYPUMP!
 
 
Jag kände att jag hade lite energi kvar idag och jag var sugen på att träna styrka, men tycker att gymmet är tråkigt. Så därför fick det bli bodypump. Till min glädje var det Malin som höll i passet. Hon är en av mina favoriter. Så himla härlig energi och positivitet. Det gör det lättare att komma iväg och träna då.
 
Jag har inte kört bodypump på..väldigt länge. Det är säkert 1,5 - 2 år sen. Ikväll fick jag en nytändning. Det var så himla roligt och upplägget var väldigt bra. Dock är jag typ världens svagaste. All styrka är borta. Så det var tur man kunde gömma sig längst bak i salen med sina fjuttiga vikter, haha.
 
Vid min sida på kvällens pass hade jag Karin. Jag blev så glad när hon traskade in på passet. Vi båda insåg dock att vi var fruktansvärt svaga, haha. Men det är bara att köra på. Nu har jag lite svårt att komma iväg varannan vecka pga Andrés arbetstider, men ETT PASS I VECKAN BÖR JAG KLARA AV...!
 
Att det ska vara så svårt.
 
Bara ett pass.
 
Ge mig styrka till det. Haha!

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Ja, ett pass i veckan kan du hinna med lite planering;)

Svar: som sagt så är det svårt varannan vecka eftersom min sambo jobbar 14 - 22 då. Kan ju inte lämna bebisen ensam 😅 men försöker komma ut på promenader också. men ja ett pass bör man kunna klämma in 😉
Sarah Sjöstedt

Kommentera här: