C9 - omgång 3 - slutresultat

God morgon!
 
Här har vi  varit pigga och vakna sen 6.30 imorse. Finns inget mysigare än att vakna av en tjej som ligger och småsnackar och sen bjuder på världens största leende när man kommer in till henne ♥
 
André gick upp ca en timme efter oss och då var det dags för mätning och vägning efter denna omgång av C9. Om jag ska vara ärlig så trodde jag att jag skulle ha bättre resultat eftersom jag varit ganska så strikt. Jag har ätit någon frukt på kvällen, men då har jag antingen haft kalorier kvar eller tagit från "fria listan".
 
 
Sen har jag även mer kilon och centimetrar att ta på än vad jag haft dem andra gångerna, men trots det så är detta faktiskt de sämsta slutresultat jag har fått. Jag är ganska så säker att det har med att göra att det tar kroppen längre tid att återhämta sig efter en graviditet och förlossning. Det är svårare att bli av med det överflödiga, eller vad man ska säga. Träningen kan kanske också bidra då jag mest har promenerat.
 
Men trots att jag blev lite besviken så är jag ändå nöjd. Jag mår fantastisk bra inombords, och jag är ett steg närmre mitt mål. Nu ska vi fortsätta att kämpa med det hälsosamma, och vi har en bra plan framför oss. F.r.o.m idag så kör vi 5:2, fast en egen variant. På våra fastedagar ska vi inte hålla oss till enbart 500 kalorier, utan vi siktar in oss på kanske 1000 kcal. Så man håller sig på ett underskott, så får vi se om det hjälper oss (mig, haha).
 

Nu till mina slutresultat. Jag har minskat 13,5 cm runt om på kroppen och blivit av med 2.6 kg 9 dagar.
 
Bröst: - 3.5 cm
Arm: - 2 cm
Midja: - 3 cm
Höft: - 2.5 cm
Lår: - 2.5 cm
Vad: Oförändrat.
 

Mina planer f.r.o.m nu? Förutom att börja på 5:2-ish, så ser jag fram emot att börja springa igen. Jag räknar ner dagarna tills det är dags, och jag hoppas verkligen att min kropp kommer klara av det, och att jag inte åker på några skader. Sen ska jag fortsätta komma iväg på mina gruppträningar varje vecka. 
 
Det sägs att lika många månader som man är gravid, lika många månader tar det för kroppen att återhämta sig och komma tillbaka. Stämmer det så har jag ca 3,5 månader på mig att nå mitt mål, haha. Och nu har jag "endast" 7.4 kg kvar till min målvikt, som fortfarande är vikten innan graviditeten. Så vi håller tummarna på att jag komma dit snart, och för att min medicindos håller sig stabil och inte jävlas med min ämnesomsättning. Hade det inte varit för den så hade jag nog varit ännu närmre mitt mål nu..
 
 

Kommentera här: