C9 - dag 8

Mående: Jag hade en del energi under dagen. Tog tag i tvätt och städning och sprang lite här och där och donade (det blev en väldans massa och..). Sen innan jag skulle till jobbet så sköljdes en trötthet över mig (jag hade varit uppe sen 6.35-ish). Men när jag kom till jobb så var det en del att göra, tiden gick och vips så var passet slut och det var dags att gå hem. Då vart jag väldigt trött, men annars har jag mått fantastiskt bra.
 
Träning: Förutom allt springande i huset och på jobb, så blev det promenad till och från jobb i den uppfriskande kylan. Man är som en istapp när man kommer innanför dörren, trots att man har vinterjacka, mössa och vantar, brr. Jag är verkligen inte byggd för kyla. Ge mig värme nu plix plox.
 
Mat: En repris från lördagen. 2 ultrashakes och en fantastiskt god middag (kycklingbröstfilé med ungsrostade rotfrukter). Maten var nästan ännu godare igår. Gud vad jag njöt på jobbet, och man blev mätt. Men när jag kom hem igen var jag hungrig. Tur att man hade kalorier över och kunde ta en apelsin och knäckemacka.
 
Jag kände mig lika stor som Totoro innan jag började på C9. Nu känns det bättre, haha.

Kommentera här: