C9 - dag 7

Mående: Jag har varit ganska så trött idag också. Det är sjukt jobbigt när man är så trött och jag förstår egentligen inte vad det beror på. Jag brukar inte vara trött när jag går på C9. Kanske har det att göra med att jag jobbat så många dagar på raken? Jag är ju absolut inte van vid det, haha.
 
Men förutom tröttheten så har jag mått bra. Det är tufft i mellan åt men jag stålsätter mig. Nu är vi snart färdiga med denna omgången och jag ger mig inte förrän jag är inne i mål. Man ska inte göra något halvdant.
 
Träning: Det har blivit promenad till och från jobb (38 minuter sammanlagt), och sen kom vi även ut med brukarna under eftermiddagen, så det blev en promenad på jobb också. Härligt och uppfriskande!
 
Mat: Shake. Shake. Kycklingbröstfilé med ungsrostade rotfrukter (sötpotatis och palsternacka). Det är vad vi har ätit idag. Middagen var fantastiskt god. Något av det godaste jag ätit denna veckan faktiskt. Tur att jag har en matlåda tills imorgon. Jag längtar redan till morgondagens måltid, haha.
 
 
Nu: Som alla andra kvällar ska jag lägga mig i ett bad. Sen blir det nog att vi kollar på någon film på Netflix. Till filmen kommer jag nog ta ett äpple med lite kanel. Jag har inte kommit upp i mina 600 kcal. Middagen innehöll endast 495 kcal och den mättade bra, och var som sagt så jävla god!

Kommentera här: