C9 - dag 6

Nu börjar vi närma oss slutet av denna C9-resa. Dag 6 är avklarad och nu har vi bara tre dagar kvar. 
 
Mående: Det är alltid tufft att köra C9 när helgen kommer. Precis som alla andra "Svenssons", så förknippar man helgen med att man ska äta gott, kanske poppa lite popcorn eller liknande. Annars har jag mått bra. Varit lite trött och hungrig på jobbet, men det var bara för jag inte hann äta min andra shake förrän jag slutat. Så det blev lite för långt mellan måltiderna. But hey, I survived!
 
Träning: Jag körde fredagsspinning på Rehab. Marias fantastiska pass. 60 minuter härlig spinning och stretch. Jag älskar att jag hittat tillbaka till spinning. Det är bra träning, och bäst av allt är att den kommer hjälpa mig att komma tillbaka till min löpning snabbare. Jag längtar redan till nästa pass.
 
Mat: Idag har jag som sagt varit väldigt hungrig pga att det gått alldeles för långt mellan måltiderna. Vid ett tillfälle kände jag att jag bara ville skita i allt och typ äta en hel jävla box med delicatobollar, haha. Men nope, så svag är jag inte. Det är då viljan och envisheten kickar in ännu hårdare. Här kör vi hela vägen in i mål, och det har gått skitbra. Det gäller att stålsätta sig i de tuffaste och svagaste ögonblicken.
 
Till middag blev det rostbiff/kyckling med hemmalagad potatissallad. Det satt riktigt fint efter träningen. Dock så fick vi dela upp måltiden. Vi tog halva efter träningen och resterna 2-3 timmar senare. Så nu håller man sig definitivt mätt tills det är dags för frukosten imorgon, haha.
 
 
 

Kommentera här: