throwback thursday

Jag hittade gamla bilder på telefonen. Herregud vad man har en lång väg tillbaka till "sitt gamla jag". Men jag kämpar på och får ha dessa bilderna sparade som motivation när det känns tufft.
 
Spring tokiga-Sarah
 
Pokémon Go-Sarah
 
Starka-Sarah
 
Igår var jag iväg på dans. 1 timme sjukt härlig dansträning. Fan vad jag tycker det är kul. Det känns verkligen inte som man tränar fast man dansar non stop i en hel timme. Jag önskade att Rehab tog in danspass oftare, och jag önskar att Nordic Wellness kommer ta in något danspass när de väl flyttar över i stora lokalen.
 
Idag ska jag också träna, men jag vet inte vad. Det står mellan Functional Power och Spinning. Jag behöver få in mer styrka i min träning då jag får ont i vissa rörelser pga för svag i musklerna. Där är Functional Power skitbra. Men sen så älskar jag Spinning, och speciellt torsdagens spinning då det är Maria som håller i passet.
 
Vilka I-landsproblem man har. Jag får helt enkelt tänka efter under dagen och se vilket pass jag hamnar på ikväll.
 
 

Kommentera här: