Mina mål: april

Jag tänkte att jag skulle göra upp några mål varje månad, och målet är att jag ska uppnå målen innan månaden är slut. Det kan bli en rolig utmaning. Detta är mina mål för april.
 
1. Börja springa.
 
Jag har velat springa länge, men har inte kunnat pga graviditet, förlossning och en kropp som behöver återhämta sig. Men nu är det fritt fram att börja springa igen. Det är bara vädret som ska vara på ens sida. Jag är direkt inte sugen på att komma ut och springa när det är snö och snorhalt ute.
 
2. Göra minst en vlogg.
 
Joystick 10.0. Något som kan vara intressant kanske?
 
3. Inget godis/snacks på vardagar.
 
Jag är så jäkla svag när det kommer till födelsedagar och högtider. Det är så lätt att det blir lite för mycket av det goda då, och det är just det det har blivit. Först var det en jäkla massa födelsedagar i mars och sen kom påsken. Det är bara att förbereda sig på huvudvärk i några dagar nu..
 
Jag tog min första springtur igår. Det gick bättre än förväntat.

Kommentera här: