vilken bok ska jag välja?

 
Det är tur att man har sällskap av världens bästa kise i väntans tider, och att jag har ljudböcker. Idag ska jag påbörja en ny bok som håller mig sysselsatt. Min kära sambo har kvällsvecka denna veckanhan är inte hemma förrän närmre 22.30 om kvällarna. Det gör att min dag blir väldigt lång och tråkig, men med en katt vid min sida och en bok i lurarna blir det en aning lättare. Nu återstår det bara att hitta en bra bok. 
 
Det står mellan "saker min son behöver veta om världen", "sapiens: en kort historik över mänskligheten" och"ibland mår jag inte så bra". Eller så får jag helt enkelt leta i deras bibliotek efter något annat, haha.
 
Har ni tips på bra böcker som finns i appen så tipsa gärna!

Kommentarer:

1 Madeliene:

Har bebisen tittat ut än? :)

Svar: tyvärr inte! blir nog några dagars väntan till känns det som =/
Sarah

2 Madeliene:

Åh vad jobbigt :( Hoppas allt går bra när det väl sätter igång <3

3 MALINDENISE:

fin blogg

4 Jessica Högberg:

den som väntar på något gott... är ett ordspråk jag aldrig förstått... hoppas dagarna är uthärldliga;)

5 Hanna Karlsson:

Det finns ju så många bra böcker att läsa. Svårt att välja ju. :-)

6 lars:

Snälla Sarah

Har det kommit tillökning ännu? Lördag 16/9

Svar: Hej Lars! Förlåt för sent svar, men vår lilla bebis har kommit. Åkte in natten till onsdag med värkar. Har inte haft tid att blogga, men det kommer jag igång med snart igen ;)
Sarah

7 Lars:

Grattis Sarah. Det låter som en liten tjej??
Va bra att allt gick OK

Svar: Det blev en liten flicka. Allt gick bra men det var något av det tuffaste jag varit med om, men belöningen är fantastisk:)
Sarah

Kommentera här: