vi går på övertid

God morgon!
 
Vi har nu passerat det beräknade förlossningsdatumet. Men om man ska vara lite "petig" så fick vi faktiskt den 11/9 som första bf-datum. Så kanske, kanske händer något idag. Men det är inget jag tror. Man börjar bli dum i huvudet av allt "idag kommer det starta" eller "idag är dagen då det händer" osv. Jag vet att bebis kommer när bebis vill och känner sig redo, men man skulle ändå vilja veta hur/vad/när, haha.
 
Inatt har jag iallafall sovit fantastiskt bra. Vilket kroppen antagligen har behövt efter flera nätter med osammanhängnad sömn. Jag har inte ens kunnat vila ordentligt på dagarna. Så att ha fått sova i ca 5 timmar utan att gå upp har varit underbart och dagen kommer fortsätta i vilandets-tecken
 
 

Kommentarer:

1 norrbotten emma:

snart tittar den lilla ut =)

kramizzz

Svar: vi får hoppas på det :D kram
Sarah

2 lars:

Men Sarah

OK då sker det ikväll. Jag håller tummarna

Svar: Jag hoppas att du har rätt :D
Sarah

Kommentera här: