en lite längre promenad

 
Jag har lyckats komma ut på en lite längre promenad idag, eller imorse rättare sagt, när vi skulle handla bullar. Vi har bara ett bageri här i Svedala som ligger en bit från oss så vi passade på att promenera dit i hopp om att det kanske kunde trigga igång bebis. Tji fick vi, haha. 
 
Istället blev det en ordentlig promenad för min del (som i och för sig var skönt) men efter promenaden så fick jag mer ont på de vanliga ställena jag haft ont på de senaste veckorna. Sen har jag börjat få ont vid revbenen, men jag gissar på att det är som det börjar bli väldigt, väldigt trångt där inne för bebisen.
 
Vi får helt enkelt fortsätta avvakta och se när h*n bestämmer sig för att ploppa ut. H*n är iallafall mer än välkommen när h*n väl bestämmer sig för att dyka upp ♥

Kommentarer:

1 norrbotten emma:

skönt med en promenad =)

ha de bäst
kramizz

2 Jessica Högberg:

Kan ju vara skönt med en promenad även om den inte gav önskat resultat;)
När är du planerad att få??
Håller tummar och tår hårt=))

Svar: beräknad förlossningsdatum var igår, så nu går man på övertid :P Men förhoppningsvis kommer bebis snart. Väntan är bara så oerhört jobbig :(
Sarah

Kommentera här: