bookbeat

Som jag skrev för några dagar sen så har jag laddat ner appen bookbeat. Jag började lyssna på en bok som heter Vecka 36, och igår blev jag klar med den. Jäklar vad spännande och bra den var, och självklart hemsk med tanken på vad offret i boken fick genomlida. Läs den säger jag bara.
 
Det blev ett litet tomrum efter jag lyssnat klart på boken. Vi spenderade ändå lite mer än 7 timmar ihop, men då såg jag att det även finns en uppföljare som utspelar sig 16 år senare. Så den började jag lyssna på igår. Jag tror jag hann lyssna i nästan 3 timmar. Det förklarar ju lite hur bra man tycker boken är
 
Eftersom jag har bestämt mig för att vila och inte anstränga kroppen så mycket de sista dagarna nu innan bebis kommer, så är ljudböcker perfekt. Idag blir det att fortsätta lyssna på uppföljaren, I stället för dig. Jag tänker inte skriva ut handlingen här på bloggen för den spoilar vad som händer i bok nummer ett.
 
Är ni intresserade så borde ni helt enkelt läsa eller lyssna på böckerna. Ni kommer inte bli besvikna!
 
 

Kommentarer:

1 Julia:

Älskar appen!

Svar: den är fantastisk! :D
Sarah

2 Emma Fernhagen:

Bra tips, ska nog testa appen:)

Svar: det tycker jag absolut! tror man får två veckor gratis som ny medlem men är inte säker :)
Sarah

3 Mikaela:

Älskar BookBeat :D

Kommentera här: