10 dagar

Att kvinnokroppen är fantastisk det kan vi alla vara överrens om. Här nedanför ser ni två bilder på mig som är tagna 10 dagar efter varandra. Jag vet inte riktigt hur mycket jag gått ner sen förlossningen men det är runt 10kg om inte mer. Jag har direkt inte brytt mig om att väga mig men man ser en bra skillnad.
 
Jag trodde att jag skulle känna att jag vill bli av med alla kilon och komma igång med träningen snabbt efter förlossningen, men jag känner inte att jag behöver skynda på den processen. Kroppen tar hand om det mesta själv och sen om ca 6-8 veckor kan jag eventuellt börja komma igång med träningen ordentligt igen. Nu räcker det med barnvagnspromenader och amning, haha.
 
2017-09-10
 
2017-09-20

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

fin mage!

Svar: tack!
Sarah

Kommentera här: