spinning

 
Igår var jag på mitt första spinningpass sen den 2/1. Jag frågade min barnmorska om det var okej att börja träna så smått (utöver promenader), och spinning var ok men jag får inte spänna magen eller stå upp på passen. Trots det så var det ändå svettigt och så jäkla skönt att vara tillbaka på sin cykel igen. Igår fick jag även sällskap av Emmely vilket gjorde det ännu roligare, och hon var så jäkla grym. Jag är sjukt imponerad ♥
 
Jag ska försöka komma iväg iallafall 1 gång i vecka på spinning (i den mån det går). Tyvärr blir det lite svårare varannan vecka då André jobbar kvällspass och helgerna är svåra att komma iväg på då det ligger på morgonen och det är svårare att komma iväg då. I vilket fall som så var det skönt att vara tillbaka.
 
Ps. jag har ont i både rumpa och fifi idag + benen så klart.

Kommentera här: