påbörja packningen

Det är ju bara 3 veckor kvar tills vi får nycklarna till huset, så jag har börjat packa så smått. Vi hade tack och lov 6 flyttkartonger nere i källaren som jag påbörjade packningen med igår. Jag började med Eileens rum eftersom hon ändå inte använder det ännu. Så då börjar vi packa ner där för att sen förvara alla saker där inne.
 
Det som jag lyckades packa ner igår var:
• Eileens kläder som inte kommer användas innan flytten.
• Eileens böcker, leksaker, tavlor och allt annat som fanns på hyllan.
• Sällskapsspel
• Speltidningar (jag fyllde en hel kartong och ändå fick inte alla plats)
• Tv-spel (jag fyllde två kartongen och då var det bara hälften som fick plats)
 
 
Vi får ut på flyttkartongsjakt i veckan. Vi har ändå en del saker kvar som ska packas ner och så lite tid, haha. Jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att packa ner grejer och flytta, men när man väl flyttat och ska packa upp blir det roligare. Att få forma sitt nya hem ♥

Kommentera här: