Spel jag ser fram emot i vår

Det finns speciellt tre spel som jag ser fram emot i vår, och ett av dem släpps imorgon. Självklart snackar jag om Resident Evil 7 och självklart har jag förbokat det. Imorgon landar mitt ex i brevlådan, iiiih!
 
 
Vilka är då de två andra spelen jag ser fram emot? Friday the 13th: The Game är det ena, och jag tror att det kommer släppas snart. Jag hoppas iallafall på det. Jag vill spela mer. Det var så himla roligt. Det andra spelet är South Park The Fractured But Whole. Det kommer inte förrän i mars men jag längtar så efter det. Jag körde demot när vi va på Comic Con i Köpenhamn förra året och det var riktigt roligt.
 
 
 
Vilka spel ser ni fram emot nu i vår? 2017 är ett bra spelår som det ser ut nu. Finns en del härliga spel som ska släppas + Nintendo Switch. Herregud. Hur ska man ha råd och tid med allt? Haha!

Kommentera här: