10 things to do when in Akihabara

 
 
Jag hittade denna söta bild med 10 saker att göra när man är i Akihabara inne hos Japanlover.me (jag följer även dem på instagram). Vi alla tre har varit i Akihabara några gånger innan men ändå är det ett av favorit distrikten i Tokyo. Där finns mycket häftiga grejer att se och det ska bli så coolt att få bo där denna gången.
 
Av dem tio grejerna dem nämner här så har vi faktiskt bara gjort två. Vi har varit på Gundam Café. Mer än en gång faktiskt. Jag älskar det caféet. Sidan om ligger AKB48 caféet, men det besökte vi aldrig. Jag är inget fan av gruppen, men det vore nog rätt coolt att besöka det ändå. Sen har vi köpt en Nintendo 3ds LL. Bara åtta grejer kvar att beta av då, haha.
 
Jag ska spara ner denna bilden på mobilen innan vi åker och ha med den. Det är väldigt bra tips och det är alltid kul att testa något nytt. Vi alla längtar som galningar, men det känns som tiden knappt går. Men så brukar det vara när man väntar på något roligt. Det är iallafall kul att ha detta framför sig.
 
65 dagar kvar ♥

Kommentera här: