Citylights

Jag måste bara dela med mig av en helt fantastisk låt som en polare till mig släppt. Jag har känt Joakim sen jag var 17-18 år gammal och följt hans musik sen dess. Allt från The Recon till Phix. Nu har han dock släppt en egen singel och den är riktigt, riktigt bra.
 
Luta er tillbaka, slå igång låten och bara njut. Ni kommer inte bli besvikna ♥
Ni hittar även låten på Spotify. Klicka här.
 
Joakim Lydén - Citylights
 
Om ni inte kan få nog av Joakims vackra stämma så är det enda rätta att prenumerar på skivbolagets youtubekanal (där lär dyka upp mer i framtiden) och även på deras radioprograms (activeradiogamers) youtubekanal. Så klicka er in där och börja prenumerar så ni inte missar något.
 
Jag vill önska Joakim all lycka till med musiken. Jag är så glad att det går så bra för honom och jag hoppas att ännu fler får upp ögonen för honom och hans musik. 

Kommentera här: