massage + mvc

Dagens massage var helt fantastisk. Det blev en helkroppsmassage och den gjorde verkligen susen. Imorse vaknade jag med huvudvärk och ont i nacken, men allt det är borta nu. Catharina är fantastisk. Sen efter behandlingen så tejpade hon även ryggen, precis som vi gjorde sist. Jag passade även på att boka en sista behandling innan det är dags för förlossningen. 
 
 
Efter massagen så hade jag tid till min barnmorska. Det var förutom de vanliga kontrollerna (mäta mage, lyssna på hjärtat, blodtryck, stick i finger + urinprov) även dags att ta blodprov för att skicka till endokrin i Trelleborg. Vi måste hålla koll på om min medicin ska sänkas, ökas eller stanna kvar på den dosen jag har nu. Jag gissar på att det inte kommer bli några förändringar. Jag känner mig stabil och mår bättre än någonsin och det är garanterat tack vare dosen jag har på mitt levaxin nu.
 
Nu är man lite trött och slapp efter dagens äventyr, så nu tänkte jag faktiskt lägga mig på soffan en liten stund. Kanske spela någon timme och sen får vi se vad dagen bjuder på. Mina grabbar kommer ju inte förrän 19-tiden så jag är ensam i några timmar till, men snart är det minsann fredagsmys ♥

Kommentera här: