brunch, valen, födelsedagsfika

Vilken fantastiskt torsdag jag har haft hittils! Vid 10.30 hämtade Emmely upp mig så körde vi mot Trelleborg för en underbar brunch på Systrar och Bönor. Jag beställer alltid samma sak när jag är där, frukosttallrik de lux, minus en bulle, plus en pannkaka. Och idag kunde man även sitta ute och njuta av sin mat ♥
 
 
Efter vi käkat upp blev det en tur inne på Valen. Vi försökte hitta mjukisbyxor till mig (fanns inte någonstans..) och sen handlade Emmely lite grejer inför skolstarten nästa vecka. När klockan närmade sig 13 så körde vi hem mot Svedala och hem till Jenny för att överraska henne på födelsedagen (GRATTIS IGEN! ♥). Vi kom med blommor och skönsång. Vi stannade en stund på fika innan det var dags att bege sig hemåt igen.
 
blommorna + vasen fick hon av oss i födelsedagspresent ♥
 
Nu är jag hemma igen efter en fantastisk torsdag med fina vänner. Det absolut bästa med att man kom till Rönnensgruppbostad för ca 4 år sen är att jag fått så underbara vänner. De är verkligen bäst.
 
Nu blir det att slappa en stund i soffan. Sen funderar jag skarpt på om jag ska ta mig till Vellinge för att köpa sushi. Jag har seriöst varit sugen på sushi sen jag var där i söndags, haha. Men får se hur jag gör, jag är bra sugen...

Kommentera här: