besökt mamma + lunchat på mossbylund

Vi var hos mamma i ca 2 timmar och bara satt och snackade och tog det lungt innan vi körde vidare. Vid ett-tiden kom vi till mossbylund för att äta finlunch. André fick sin efterlängtande pannbiff och jag tog en räkmacka (typ världens största räkmacka). Maten var lika god som alltid och vi blev mer än mätta.
 
sallad och bröd serverades innan maten kom ut.
 
det var lika gott som det ser ut, om inte godare.
 
världens största räkmacka. jag hann bli mätt innan jag kom ner till brödet, haha.
 
Nu blir det till att vila middag. Det räcker med att jag är vaken i några få timmar sen är jag helt slut. Trött som bara den. Jag känner mig som världens tråkigaste som behöver vila så mycket + att jag blir väldigt tystlåten när jag är trött. Men förhoppningsvis så tar ingen illa upp av det. Jag måste passa på att vila nu in i det sista, hehe.
 
Ps. glöm inte läsa mammas blogg. hon uppdaterar flitigt. KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIT!

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

vilken härlig macka!! hoppas du får sova gott!

Kommentera här: