Powerwalk i skogen

 
Efter massa timmar på jobb som avslutades med 4 timmars möte så kändes det skönt att man hade hyfsat med energi så man orkade ta sig ut till skogen för en härlig joggingtur/powerwalk. Jag laddade upp med en protein smoothie som inte var så pjåkig.
 
 
Första gången på länge som det faktiskt var skönt att komma ut på promenad. Strålande sol, inte allt för kall vind och frisk luft. Det börjar även blomma ut så smått i skogen. Så underbart. Jag ser fram emot många fler promenader där ute. Finns knappast något bättre.
 
 
Jag tog endast 3 km slingan och joggade en del av slingan och powerwalkade resten. Man har inte samma kondition som förr men det är ändå skönt. Skönt att få aktivera kroppen ordentligt igen.
 
 
Nu hoppas jag att våren är på gång fo'real. Jag vill komma ut på långa härliga promenader där man slipper både halsduk och handskar. Fler såna här dagar som det varit idag tack, och gärna några 10-15 grader (minst) varmare, haha.
 

Kommentarer:

1 NORRSKEN EMMA:

ha en fiin dag =)

kramiz

Svar: Tack detsamma du! :)
Sarah

Kommentera här: