Brauwh

Idag vaknade man på ett fint sätt. Kaneda kom fram och "brauwh:ade" nedanför sängen. Han ville bli gosad med och det tackar man så klart inte nej till. Han är fortfarande inte bra men tack vare detta så känns det som det börjar gå på rätt håll. Jag håller tummar och tår för att det är så. Min lilla pojke ♥
 
 
Annars så har det varit väldigt skönt med sovmorgon idag. Jag var ganska så trött i både kropp och knopp igår efter jobbet. Vi har det ganska så tungt just nu och det märker jag av direkt i ryggen (var ju sjukskriven i slutet på januari/början på februari pga den). Men det känns lite bättre idag och jag har sovit hur gott som helst.
 

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

vilken sötnos

Svar: han är min lilla sötnos <3
Sarah

Kommentera här: