Creepypodden

För ett tag sen hittade jag mordpodden som jag älskade. Sjukt spännande och bra podd som har sommaruppehåll nu. Jag ville dock ha mer, någon annan typ av podd som är intressant och läskig. Igår började jag lyssna på Creepypodden. Jag har hittills lyssnat på 5 avsnitt (lyssnade på de fem första bara igår) och den är så jäkla bra och creepy.
 
Jag rekommenderar den starkt men jag rekommenderar den inte när du är ute på en kvällspromenad ensam och mörkret börja falla. Fy fan vad rädd jag blev när det började bli mörkt. Jag som egentligen hade tänkt promenera ett tag till valde istället att vända hemåt pga att jag blev så uppskrämd av podden, haha.
 
Det jag älskar med denna podden är att historierna är så himla bra, och jag som tror på det övernaturliga osv börjar ju direkt att jaga upp mig själv och börja tänka på vad som skulle kunna hända mig osv. Jag var lite rädd för att somna igårkväll för jag trodde att jag skulle vakna upp hastigt av att en svart skepnad stod bredvid mig (det har hänt förr..) men jag har tack och lov, sovit hur gott som helst inatt och nu vill jag bara lyssna på ännu fler avsnitt.
 
Om ni är sugna på att lyssna på Creepypodden så finns den att hitta på podcaster. Jag rekommenderar starkt att lyssna på första avsnittet som heter "black eyed children". Sjukt obehaglig men så sjukt intressant.
 
 

Kommentera här: