Instuderingsfrågorna är klara

Nu är jag klar med mina instuderingsfrågor. Det gick fortare än jag trodde. När jag väl sätter mig in för något brukar det gå bra men det är själva "starten" som är det svåra. Nu är dem i alla fall klara. Tänkte sticka ner om på jobb senare idag och skriva ut dem.
 
När jag ändå var inne i ett "plugg-mode" så passade jag på att skriva mitt gymnasiearbete också. Det som är så märkligt med denna kursen är att vi inte har haft någon lektion eller föreläsning om hur man ska lägga upp arbetet. Utan vi ska bara skriva ett arbete och sen lämna in. Vi har inte ens fått några riktlinjer. Så jag hoppas att det jag gjort är rätt eller i alla fall på rätt väg. Får ta och skriva ut det och leta upp min lärare på onsdag och se vad hon säger om det. Vi båda är i alla fall överrens om en sak och det är att denna kursen är så sjukt jäkla flummig.
 
Vet ni vad jag precis kom på? Om ca 2 månader ska jag ut på fem veckors praktik på ett sjukhus och om ca 3,5 månad är jag klar med min utbildning. Det är helt sjukt vad fort det gått. SNART. KLAR.
 
 

Kommentera här: