Jobblördag

God morgon lördag!
 
Jag började få migrän igårkväll och den har hållt i sig. Jag har inte sovit så värst bra eftersom huvudet har dunkat så. Och sen har jag först frusit för att sedan växla om till att svettas. Det första jag gjorde när jag vaknade var att ta två Diclofenac T ratiopharm. Den enda medicinen som faktiskt hjälpt mot min migrän.
 
Jag hoppas att denna dagen kan flyta på ordentligt trots mina smärtor och krämpor (26 år blev plötsligt 86 år haha). Tack och lov börjar tabletterna verka nu. Så snart är jag en fullt fungerande människa igen.
 
Jag har så himla mycket jag vill blogga om men inte riktigt haft lust eller tid. Men jag ska se om jag inte kan sätta mig på min rast och knåpa ihop lite inlägg till er. Om ni kollar runt noga på min blogg så finns det en hint om vad som komma skall *dramatisk musik*..
 
Nu får jag ta och gå till jobbet och göra mina timmar. Hoppas ni får en underbar dag ♥

Kommentera här: