Ifall ni undrar vad jag gör..

 
Hur fantastiskt är det inte att vara ledig samma dag som Resident Evil 4 släpps till Xbox one och Playstation 4? Jag håller på att tanka ner det till Xbox One nu. Sen är resten av kvällen räddad. Ett av mina absoluta favorit spel ska spelas igenom igen. Jag kommer dock inte hinna klart med det ikväll, men jag ska iallafall påbörja det.
 
Vad har jag annars gjort idag? Så lite som möjligt faktiskt. Som sagt så har jag varit ledig idag och har kunnat slappna av ordentligt = man märker hur trött man är i kroppen. Så jag har vilodag från exakt allt. Det enda jag fixat idag är lite ärenden i byn som lämnat in klänningen jag ska ha på dopet till skräddaren (den behövdes sys upp), bokat tid för fotbehandling till både mig och André och sen handlat. 
 
Nu ska jag laga mat och sen blir det en trevlig stund framför tvn och Resident Evil 4 ♥

Kommentera här: