Välkommen tillbaka

Förlåt för min frånvaro men jag har legat dålig sen i onsdagskväll. Jag fick ett rejält migränanfall som senare gick över i illamående. Så efter jobbet i onsdags gick jag raka vägen hem och la mig. Jag skulle egentligen ha jobbat i torsdags men fick stanna hemma. I ett år har jag varit på Rönnen och igår var första gången som jag sjuka mig.

Iallafall, jag spydde igårmorse (pga migrän, stress osv) och däckade sen i sängen och sov från och till fram till typ 14. Min kropp har varit fruktansvärt svag då jag knappt fick i mig någon mat. Men nu mår jag bättre. Jag har bara lite huvudvärk kvar och är seg, annars är det lugnt.

Nu ska jag försöka släpa mig ur sängen. Har legat här sen typ 23-tiden igår. Det börjar kännas i ryggen. Jag är också lite trött på denna utsikten:

Kommentera här: