Tack 2015, Hej 2016

Beskriv året med tre ord. Svar: Väldigt bra år.

Bästa köpet? Svar: Japanresan och mina bröst, haha.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2015? Svar: Oj, så många låtar…typ alla med Imagine Dragons, Timmy Trumpet - Freaks, Big Bang - Fantastic Baby och Arashi - Face Down

 

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Min sambo såklart, Joachim och mina arbetskamrater för jag har jobbat så mycket, haha

Har du haft ett förhållande under 2015? Svar: Japp

Vart reste du under 2015? Svar: Japan tillsammans med min bästa vän och stora kärlek och mina svärföräldrar. Danmark har vi också varit i och uppe i Bohuslän om det räknas.

 

Vad var din största tabbe 2015? Svar: Jag känner inte att jag har gjort någon tabbe i år.

Vilka ser du som de största händelserna under året? Svar: Vår Japanresa, min Bröstoperation, se Imagine Dragons och midnattsloppet.

 

Har du blivit bättre på något? Svar: På att ta hand om mig själv, säga vad jag tycker och inte bry mig allt för mycket om vad andra säger eller tycker om mig.

Vad var extra dåligt med året? Svar: Lite för mycket skitsnack på jobbet som gjort att stämningen varit tråkig från och till. Men det kommer bli bättre.

Vad var extra bra? Svar: Japanresan, min operation, midnattsloppet och gosa med ugglor.

 

Lärde du känna några nya människor? Svar: Jag lärde känna Shinya på ett annat sett efter vår fika i Japan, många i skolan, sen har jag lärt känna många fantastiska människor nere på Rehab under året och självklart underbara Anette som jag lärt känna tack vare jobbet.

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? Svar: Sprungit midnattsloppet, tränat på Toughest Lab och gosat med ugglor (bästa ever).

 
 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Svar: Japanresan gjorde mig väldigt glad, fått fin beröm från chefen ang. min insatts på jobbet och inom lssen, klarat av skolan bra. Jag älskar mitt liv.

Vad var din största framgång på jobbet 2015? Svar: Jag har hittat ett ställe jag kan tänka mig att stanna på i flera år. Jag älskar mitt jobb. Jag älskar mina arbetskamrat och jag älskar mina brukare. Jag har varit här i två år snart och jag trivs bara mer och mer för varje dag som går.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Svar: Jag tänkte fortsätta som jag gjort detta året. Fortsätta jobba, fortsätta plugga, fortsätta träna och fortsätta ta hand om mig själv.

Tror du 2016 kommer bli lika bra? Svar: Jag hoppas verkligen att jag kommer få ett lika bra år som jag haft detta året. Jag kommer försöka ha en positiv inställning till det nya året och hoppas att jag får positivitet tillbaka.

Vad kommer du sakna från 2015? Svar: Jag har fina minnen från hela året och dem tar jag med mig som nya erfarenheter och blickar fram. Det ska bli kul att se vad 2016 har att erbjuda.

 

Vad önskar du att du gjort mer? Svar: Tagit vara på dagarna och varit ledig mer. Jag har jobbat väldigt många helger (ibland flera helger på rad) och röda dagar. Så jag har inte haft så mycket ledigt tillsammans med min pojkvän. Nästa år ska det bli bättre på den fronten (sa jag förra året också, haha)

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Japanresan, lägenheten och min operation.

 
 

Och så slutligen; dina planer inför 2016? Svar: Vi har inte så mycket planer för 2016. Jag ska i alla fall avsluta mina studier till sommaren. Jag ska läsa mina två sista kurser sen är jag färdigutbildad undersköterska. Sen ska jag självklart fortsätta jobba och träna. Min plan är att leva och må bra.

Vad vill du säga till dig själv inför 2016? Svar: Fortsätt som du gjort detta året. Du har växt mycket som person, lärt dig en massa och blivit bekvämare med dig själv. Du har kommit en bra bit på vägen men har en lång väg kvar. Fortsätt kämpa och tro alltid på dig själv. Även om det känns tufft i mellan åt så vet du att du reser dig ut det starkare än någonsin. Låt ingen säga till dig att du inte kan, för du kan.

Kommentera här: