Pass 155-156: Spinning & Bodypump

Jag avslutar augustimånad på bästa tänkbarasätt. Dubbla träningspass nere på Rehab. 1h Spinning följt av 1h Bodypump. Vi var full styrka på Spinningpasset. Det är så jäkla kul att se. Det märks verkligen att höstschemat är igång och att de flesta är tillbaka efter semestern
 
Alltså fy fan vad jag svettades på spinningen. Jag brukar ha svårt för att svettas under passet men nu rann det verkligen av mig. Mitt linne var dyngsurt efter passet så ni kan ju gissa hur mysigt det var på pumpen med ett genomsvettigt linne, haha. Men det är ändå gött på något sätt. Man ser ju att man tagit i och kämpat som en jäkla galning
 
Vi var en väldigt liten grupp på pumpen men det var ett rejält tryck ändå. Det är så härligt nu när man kommit in bättre i passet. Man är mer säker på det man sysslar med och kan lägga på mer och mer för varje gång. Det enda tråkiga är att det snart är dags för en ny release. Tillbaks på ruta ett, haha!
 
I vilket fall som så var kvällens träning superhärlig!
 
 
 

Kommentera här: