Pass 52: Powerwalk/Intervaller

Det har varit tyst från mig idag. Tur min man uppdaterat ett inlägg så ni haft något litet att läsa Jag har varit ledig idag och fram till fyra i eftermiddags gjorde jag inte så mycket nytta. Jag låg på soffan och spelade Bloons Tower Defense 4 (ett perfekt spel att ha på flyget..tröttnar aldrig).
 
Efter fyra kände jag att det var dags för en powerwalk (som senare blev intervallträning). Vädret har varit underbart idag så jag tog min vanliga powerwalk och sen de 3 sista kilometerna körde jag intervallträning. Mitt i allt ringde svärmor. De höll på att grilla och bjöd hem mig på mat, de är så underbara ♥ Även Lily, Åse och Joachim var där. Hela familjen samlad (minus Mikael och A som jobbar).
 
Det blev iallafall en härlig runda. Jag har saknat mina runder. Vilken tur att våren har kommit till Skåne så man kan komma ut mer utan att frysa ihjäl, hehe.
 
Hoppas på att komma ut på en liknade runda senare i veckan också..

Kommentera här: