HEJ TRÄNINGSVÄRK

Aj, aj, aj. Mina ben värker idag. Fast det är inte så konstigt efter de härliga passen jag gått på i veckan. Det har inte varit många, men jag har kämpat och kört slut på mig själv. Ah, träningsvärk. Det må gör ont, men samtidigt är det riktigt gött. 
 
Vad tusan gör jag uppe nu undrar ni? Ja, det undrar jag också. Det borde vara olagligt att gå upp så här tidigt, haha. Nä, jag skojar bara. Jag ska strax bege mig mot jobbet. Har endast ett kort pass idag. Så skönt. Jag längtar efter att få hålla helg. Denna helgen är jag ju helt ledig. Så jävla underbart 
 
Dagens planer: Jobba 6:45 - 11:45. 
 
Jag har faktiskt inte planerat min dag alls, mer än jobb och att jag ska hämta Joachim någon gång ikväll. Han ska på afterwork med jobbet. Jag får helt enkelt se vad dagen bjuder på. Jag vet att jag iallafall inte kommer bli besviken.

Kommentera här: