HAVETS HUS I LYSEKIL

Om en liten stund ska jag köra mot jobb. Innan dess tänkte jag ge er en bra uppdatering så ni har något skoj att läsa/titta på medans jag sliter i värmen fram till 20:30 ikväll
 
 
En av dagarna upp i Bohuslän hade vi en riktig utflykts-dag. Vi åkte till Lysekil för att gå på Havets Hus. Vad är då Havets Hus? Jo, det är ett ställe där de finns stora akvarium med alla arter som lever i havet vid västkusten. Där är allt från små krabbor till stora havskatter. Det var kul att besöka. Har ni vägarna förbi så bör ni definitivt sticka dit.
 
 
 
 
 
 
Hajägg.
 
 
 
Brännmanet.
 
 
 
En sovande havskatt.
 
Efter att ha sett alla dessa fiskar och skaldjur så var jag inte så värst sugen på att bada i Bohuslän. Det är många läskiga ting som bor i vattnet. Sån tur var så glömde jag snabbt bort det och tog några dopp i havet ändå
 

Kommentera här: