En sån där lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inte som jag kommer på. Förutom att jag höll i en sjöstjärna, men det är nog också det enda, haha!

Hur har ditt 2013 varit?
Detta har varit det bästa året hittils. Mycket kärlek och positivitet. Jag har sorterat ut energislukande människor ur mitt liv och jag har aldrig mått bättre. Nu blickar jag framåt och hoppas att 2014 blir minst lika bra.

Blev du kär i år?
Jag blev kär i min man från första stund jag såg honom för snart 3 år sen (cliché, I know, men det är sant) och jag är minst lika kär i honom idag, om inte mer ♥

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Jag är sämst på att komma ihåg datum, men jag har många fina minnen från året. Örebro, Retrospelsmässan, Malta, Retrohelgen, Planering av Japanresan, Lily kom till världen och mycket mer.

Vad är din största framgång 2013?
Oj! Kanske att jag börjat tänka mer på mig själv och ignorerar energislukande människor som inte är värd min tid överhuvudtaget. Och att jag fått ihop ett bra sparkonto.

Bästa köpet?
Helt klart Japanresan (fast den är inte betald än). Annars är min mobil ett väldigt bra köp. Jag är supernöjd med den. Tvspel är också bra köp, haha.

Vad spenderade du mest pengar på?
Träningskläder, Tvspel & Resor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Planeringen av Japanresan. Jag ska återvända till mitt favoritland med min man ♥

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Kolla inlägget under

Vem har du umgåtts med mest?
Joachim, utan tvekan, haha!

Har du haft ett förhållande under 2013?
Japp.

Vart reste du under 2013?
Malta. & Bohuslän (om det räknas?)

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
En Japanresa, och det kommer jag att få!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag jobbade och åt en god middag hos svärföräldrarna.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jag tror inte det. Som sagt så har detta varit det bästa året hitills.

Vem saknade du?
Elin. Men tyvärr så tappar man kontakten med vissa. Sen saknar jag Kinga ♥

De bästa nya människorna du träffade?
Oj! Jag har träffat många, men favoriterna är ändå Kalle, Annika & Sandra.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
1) Sätt dig själv i första hand och skit i vad andra tycker och tänker. 2) Lägg inte energi på människor som försöker få din uppmärksamhet genom att bete sig som idioter. 3) Kämpa på och ge inte upp.

Kommentarer:

1 Johanna - A dream as a model ♥:

Gott nytt år! :D

Kommentera här: