27. Maktlös

Det blir ingen vattengympa idag heller, jag blir så ledsen :'( <--- ledsen-Bob!
Anledningen till varför det inte blir av är den sjuka människan jag nämde igår.
Han har börjat gå runt min familjs hus och lämnar saker framför dörren osv.
Obehagligt till tusen, så jag förstår varför mor vill stanna hemma.
Dock så lovade hon att vi skulle simma imorgon, medans barnen är i skolan.

Det värsta med det hela är att det inte hjälper att polisanmäla det.
Vi har försökt så många gånger innan men polisen gör inget. Varför?
Varför gör dem inget åt det? Ska man behöva vara rädd för att vara hemma?

Man kan heller inte ringa till psyk och be dem ta in honom.
Eftersom han är en vuxen människa så kan han skriva ut sig själv.

Så det finns absolut inget man kan göra. Man är helt jävla maktlös.
Vi får helt enkelt vänta och se vad som händer.

Kommentarer:

1 Telilla:

Jo, jag har kollat där. Men för att beställa hemma något så måste det vara över 200kr -.-.



Obehagligt att ha någon som förföljer dig:O

Kommentera här: