The Recon - Savior (Unofficial Music Video)

Förlåt för min extremt urusla uppdatering men det är faktiskt fint väder ute.
Fint väder är inte ens rätt, det är obeskrivligt underbart. Sommar

Medans jag var iväg och njöt på badet så laddade jag upp lite videos på Youtube.
Jag håller fortfarande på att ladda upp, det tar ju en så jävla tid.
Det finns iallafall en video som jag speciellt vill dela med mig av!;

För ca 2-3 veckor sen så skrev jag om The Recon's musikvideo till Savior.
Det var ju mitt, Jim och Jimmys projektarbete. Lär mer här.

Nu har jag äntligen fått tummen ut röven och laddat upp min och Jims version

The Recon - Savior (Unofficial Music Video)


Den första minuten är i sämre skick än resten av videon eftersom den är gjord tidigare.
Vi glömde spara redigeringsfilen så den är bara"inklistrad" eller hur man ska förklara.
Om man bortser från just det lilla felet så tycker jag faktiskt att den är jävligt awesome.


Kommentera här: