The Recon - Savior (Official Music Video)

Jag tror faktiskt inte att jag har lagt upp The Recon's musikvideo här?
Ni som följt med i bloggen ett bra tag kommer kanske ihåg mitt projektarbete?
För er nya läsare så ska jag ge er en lite update;

Mitt projektarbete under mitt sista år på estetiskalinjen var; Musikvideo.
Jag valde att hjälpa The Recon att spela in sin och att sedan redigera den.
Självklart så var jag inte själv på detta projektet, Jim & Jimmy hjälpte mig.
Det var väldigt roliga veckor och jag lärde mig en massa.


Jag kanske också ska tilläga att jag fick ett fint VG som slutbetyg i kursen.
Plus så fick jag en massa beröm för hur jag skrivit ner allt.
Det var tydligen så bra att hon ville behålla mitt arbete till framtida treor.

Musikvideon som ligger uppe på youtube är inte den som jag och Jim klippt ihop,
Utan det är Jimmys. Vi gjorde två olika eftersom vi aldrig hittade en gemensam tid.
Dock så tycker jag ändå att ni ska ta en titt på den, It's awesome.

The Recon - Savior (Official Music Video)


Hade vi slått ihop våra musikvideos så hade den blivit oslagbar.
Kanske ska framföra det som ett förslag till pojkarna?

Kommentera här: