Fredag-Lördag-Söndag

Fredag
Det började med en jäkligt rolig skoldag.
Om vi bort ser nutida konst. Vi hade en konstnär på besök.
Han berättade om sin konst och höll samtal med sig själv. Wierd.
Vi hade även estetiskverksamhet som är en av de roligaste lektioner jag vet.
Det enda man gör där är att skrattar och har så enormt roligt.

Efter skolan blev det en mysig fika på espresso house med Jim och Ida.
Det blev dock en kort fika för vi skulle på vars ett håll sen.
Men mysigt var det med tanken på att vi inte träffats på ca ett år.



Efter fikan så körde Ida oss till Joakim och Alexandra.
Till en början så tog vi det bara lugnt. Jag somnade i någon timme.
Sen så blev det dags att göra middag. Det blev tacos. Mums!
Sen vid nio tiden så kom Oliver och då hade grabbarna manekäng.
De skulle bestämma sig hur de ska se ut på emergenza nu på Torsdag.
Alla blev så grymt snygga så vi passade även på att ta bandbilder.
Jag fick faktiskt en hel del bra, de kommer dyka upp på bloggen någon dag.

Lördag
Eftersom det blev en jävla snöstorm så gick inte tågen hem på fredagen.
Så jag, Jim & Jimmy sov över i Ystad. Alla var rätt så utslagna.
Vid två-tiden gick vi ner till stan och tog en fika och kollade runder i affärerna.
Jag fick med mig ett riktigt snyggt armband hem. Jag är helt förälskad  det.

Efter stan så gick vi hem och tog det bara lugnt. Slängde oss framför tvn.
Vid sex-tiden kom mårtensson hit och höll oss sällskap.
Sen fick Joakim ett samtal om att det var fest hos långefille så vi gick hem till honom.
Pissekallt var det men det var helt klart värt kylan. Jag hade det jättetrevligt.
Vid tolv-tiden så drog vi till kings head och var där tills dem stängde.
Där träffade man många andra trevliga typer som man inte sett på ett tag.



När kings head stängde så gick vi tillbaka till långefille och var där till halv fyra.
Vi var hemma igen vid fyra-tiden och än en gång, fy fan vad kallt det var att gå.
Tror det var runt -16 grader ute. Usch! Fy! Pi!

Eftersom Alexandra började jobba klockan 7 imorse ville jag inte gå och lägga mig.
Jag tänkte vara så snäll och hålla henne sällskap. Det gick inte bra.
Klockan sex låg jag och Jim och sov på soffan. Haha.

Söndag
Idag kom vi heller inte hem. Mor är totalt insöad.
Så vi får våldgästa Joakim och Alexandra yttligare en natt. Stackarna.
Fast jag coh Alexandra har haft värsta söndagsmyset idag.
Grabbarna gick iväg och repade så då intog vi soffan med en massa gotter.
Efter ca en timme så slocknar vi på vars en sida av soffan. Så jävla skönt.

Resten av kvällen består av en massa mys med mina underbara vänner.

Kommentera här: