Bloggtorka

Jag tänker påbörja inlägget med ett stort tack till anonyma kommentarer.
För det första, om ni ska kommentera idiotiska saker, stå för dem.
Sen att försöka trycka ner en människa ni inte känner, det går inte så värst bra.
Ni vet inget om mig eller mitt liv. Men ni får gärna fortsätta. Lägg ner er tid på mig.
Jag är mer än glad att vara nöjet i ert patetiska liv. :)

Anledningen till att jag inte bloggat så mycket de senaste dagarna?
Jag är trött på att blogga, har inget roligt att berätta och har inte tid.
Igår hade jag skola fram till fyra sen hade jag dans fram till sex.
När jag kom hem var jag lagom trött. Somnade vid 19-20 tiden.

Får se om jag kommer fortsätta blogga eller om jag tar paus från det helt och hållet.

Kommentarer:

1 Mia:

Anonyma kommentarer är så jävla irriterande, fattar inte hur de kan vara så rädda att skriva vem de är.

Kommentera här: