090731

Väduren 21/3-19/4

Du har svårt att hinna med allt som du planerat för den här dagen. Det handlar om dålig organisation snarare än att du är dålig. Du måste strukturera upp din vardag lite bättre. Skriv listor.

Låter intressant, Vad kan det handla om?

Gud vad jag har sovit konstigt de senaste nätterna.
Inatt så vakande jag av att mitt fönster small som fan.
Det var lite smått creepy men jag orkade inte reagera och somnade om.
Vaknade sen vi åtta tiden av att jag hostade något så fruktansvärt mycket.
Somnade sen om och drömde om att jag hostade isönder halsen. WTF?
Vid elva tiden gick jag upp, då fick det vara nog. Haha.

Pratade precis med Jim i telefon.
Han låter mycket piggare idag men han är täppt i näsan.
Vilken man hörde ganska bra för man kan inte höra skillnaden på F och H. Haha.
Åh, snart är han hemma. Gud vad jag längtar :)

Kommentarer:

1 bella:

tycker du? hehe tack så mycket(K)

2 TOBBE:

vad var de jag skulle berätta om?

ikväll blir de bara lugnt faktiskt- ska se på en skärckis inatt. fredagen den 13;e del 6

3 angelica:

tack så jätte mycket för hjälpen!:):) blir nog den klänningen som jag hade på avslutningen.



Ja, tyvärr är det urdålig kvalite;/ inget tips på bra och billig cam?

<3

Kommentera här: