Nio Blir Tio

Året börjar gå mot sitt slut så det är väl dags att fylla i den vanliga lista.

2009
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massor av saker!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, Jag höll mitt enda nyårslöfte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej. Tack gode gud för det.
5. Vilka länder besökte du?
Danmark.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, ett jobb och fler träningsdagar
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
9/2, 8/10 ,1/12
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag klarade av att stå på scen utan att bryta ihop totalt.
9. Största misstaget?
Tränade för lite & litade för mycket på fel människor.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp!
11. Bästa köpet?
Konsertbiljetter.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
fika och onödiga saker.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Känslan när man är på konsert är helt underbar, sen att dela det med Jim är obeskrivligt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Owl City - Fireflies. Dave Days - Down  mfl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag hade mina ups & downs
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat. Tro på mig själv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat med folk.
18. Hur tillbringade du julen?
I Trelleborg med Jim, Mona & Staffan.
19. Blev du kär i år?
Jag är minst lika kär nu som jag var förra året.
20. Favoritprogram på TV?
Tittar inte på tv.
21. Bästa boken du läste i år?
Twillight.
22. Största musikaliska upptäckten?
Owl City. Mucc. Dave Days. Muse. A Rocket To The Moon.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nope.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Det minns jag faktiskt inte.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja. Mindre bråk.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jag har min egna stil.
29. Vad fick dig att må bra?
Familjen, Jim, Joakim, Mona, Alexandra.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Mike He.
31. Vem saknade du?
Elin. Känns som vi glidigt ifrån varandra som fan.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Fick en helt ny bild av Catrin, Charlie & Jimmy. Härliga människor.
Sen får vi inte glömma Kjelle & Tobbe!


Listan är stulen från Elin.




Bild; Jag, Jim & Joakim.

Kommentera här: