090831

Jag har verkligen inte haft tid att uppdatera idag.
Jag var inte hemma förrän halv åtta och då slocknade jag.
Vaknade igen halv nio och tyckte det var idiotiskt att sova.
Nu tycker jag att det var idiotiskt att gå upp så jag ska snart lägga mig igen.

Idag har det dock inte hänt så värst mycket.
Skola från 8:20 till 15:00. Tre jävla lektioner på hela dagen.
Sen när man ska ta tåget hem så är det inställt. Hur typiskt är inte det?
Så mor kom och hämtade oss på stationen så följde vi med till Joannas gymnastik.

Imorgon så börjar jag kl 8:10 tror jag, och slutar 16:20. Åh pi!
Vet fan inte vad jag har för lektioner imorgon mer än samhällskunskap och danska. Fast danska drar nog inte igång förrän nästa vecka, imorgon var det bara ett möte.

Aja, man får se vad som händer imorgon.
Nu ska jag iallafall lägga mig och kolla på that '70s show och sen sova.

Godnatt.

Kommentera här: